2015/06/22

”the curious case of Benjamin Button”

From the movie ”the curious case of Benjamin Button”

For what is worth, it’s never too late, or in my case too early
to be whoever you want to be.
It’s no time limit, start wherever you want.
You can change or stay the same, there are no rules to this thing
We can make the best or worst of it
I wish you will make the best of it,
I hope you sitting at this  
I hope you fell things you have never felt before
I hope you meet people with different points of view
I hope you live a life you would be proud of.
If you find that is not I hope you have the strength to start it over again.



一件事不論太晚、或者對我來說太早,
都不會阻攔你成為你想成為的那個人,
這個過程沒有時間的期限,只要你想、隨時都可以開始。
要改變或者保持原狀都無所謂,做事本就不應該有所束縛,
我們可以做好一件事情卻也可以搞砸它,
但我希望最終你可以成為你想成為的人,
我希望你有時能駐足於這個令你感到驚歎的世界,
體驗你從未有過的感覺,
我希望你見到其他與你觀點不同的人們,
我希望你能有一個值得自豪的一生,
如果和你想像的生活不一樣,我希望你能有勇氣重新啟程。

沒有留言:

張貼留言